Wednesday, July 13, 2011

Kids Potraiture- EOG (Exposure Class)

Assalamualaikum

Malam ni baru ada kesempatan untuk mengupdate blog yg seakan-akan nak berabuk ni ..mmg saya sangattttt sibuk terutama menguruskan rumahtangga dan kerja pejabat yg banyak. Post kali ini basically just wanna share my second class organised by eyes of grace under exposure topic. Kelas ni saya hadiri pada 01.07.2011 dan pada 03.07.2011 saya terus ke Jakarta kerana ada lawatan dan santai ke Jakarta dan Bandung selama seminggu. Kepada Guru Zubye sorry sebab agak lewat untuk berkongsi gambar.

Okay kelas kali ini agak berbeza dan kelas ni saya tahu apa yg saya perlu belajar dari zubye dan alhamdulliah objektif saya tercapai cuma saya perlu praktiskan.

Model kali ini agak kurang memberangsangkan tapi itulah cabarannya ....mood kanak2 sangat sukar dijangkakan....tapi being with them.....the feeling is unexplanable....

Cabaran seterusnya adalah mengabungkan teknikal dan daya creative yang ada. Gambar yang diambil pada kali ini agak tidak memberangsangkan banyak sangat kekurangan....but nak share juga....its all about learning process......



praktis tentang bokeh dan DOF....curi2 amik gambar...


sweet couple

sweet couple


tudung Cikgu memang cantik and suka sangat colour dia

The Guru

Bersama peserta yg paling muda


The Guru

Model asal tak ada mood so amik jerlah siapa yg boleh dirakamkan.....so geram jer tgk adik ni resa nak cubit jer pipi dia....

not a  real model

ini pun model ganti dan adik ni payah nak senyum.

mmg susah nak tgk dia senyummmm

bang!!!!....

Friends???
friend or not so firend?



relax

muaaah

dreaming

thinking

sweet

Thanks Zubye...for your sharing ......

1 comment:

  1. KISAH PENGHINAAN TERHADAP MASJID AL SOLEHIN DAN AHLI KHARIAHNYA DIKULAIJAYA
    www.karamsingwali.blogspot.com
    tolong share..bantu kami selamatkan al solehin..

    BANTUALAH MASJID AL SOLEHIN YANG SEDANG TENAT
    SILA HULURKAN BANTUAN DARI SEGI MORAL DAN PERUNDANGAN.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...